Az első videó az eredeti hirdetés, a második az USA-beli Consumer reports – vásárlói hírek – videója. Az eszköz már itthon is kapható, ami nagy büszkeséggel kellene, hogy eltöltsön mindenkit.Azt gondolom, a termék fejlesztésekor fontos szempont volt az is, hogy közben a TV folyamatosan nézhető legyen, habár 3 perc alatt annyi kalóriát égetsz az eszözzel, hogy győzd pótolni…:)

Egy pillanatra mindenki képzelje ez, hogy mellesleg a milyen természetellenes mozgást kell végrehajtani a rendkívül változatos gyakorlatok végzése közben…

[youtube=http://www.youtube.com/watch?v=6mKRUunbM6E&w=480&h=390]

Az eredeti videó – van belőle 10 perces is, de szükségtelennek tartok tpvábbi 8 percet bárki életéből elrabololni

[youtube=http://www.youtube.com/watch?v=lPAxyYcfnHg&w=480&h=390]

Consumer report