Sokan kérdezik hogyan néznek ki mostanában az edzéseim, hát íme:

Célok: Alapvetően csak erőedzésem vagy ügyességi edzésem van, hiszen a heti 5-6 Brazilian Jiu Jitsu mellett totálisan felesleges erőállóképességet fejlesztő edzést beiktatni. Próbálom a BJJ edzéseim intenzitását a kevesebb csoportos / több privát edzéssel kontrollálni, így a nehéz edzések száma heti 1-2 összesen, a többi inkább a közepes intenzitással írható le.

Az erőedzéseim éppen ezért rövidek, pihenősebbek és összhangban vannak a BJJ edzéseimmel. Nevezetten a legkeményebb 1-2 BJJ edzésnapon vagy nincs erőedzésem vagy csak egy 20-30 perces Primal Move edzést csinálok végig, közepes intenzitással, amelyben nincs metabolikus blokk, de központi szerepet kap a mobilitás javítása.

A gyakorlatok, amiket minden edzésen végzek – ezekből jellemzően 1-6 ismétlést végzek az összes ismétlés 10-25 között van, függően terheléstől.

Húzódzkodás gyűrűn saját súllyal vagy súlymellényben

Kézállásban nyomás falnál súlymellényben

Nehéz kétkezes swing vagy deadlift

Kettlebell TGU

Kiegészítő gyakorlatok – itt az ismélésszám nem fontos, csak gyakorlok.

Clubbell egykezes és kétkezes gyakorlatok

Goblet guggolás

Torna elemek: Kézállásban nyomás, támasz nélkül, Front lever, kézenállásba emelés stb.

Ugye nem tűnik bonyolultnak?