Tudom hosszabb írást vártál, ez meg olyan rövidnek tűnik. Előbb azonban szükségem van a közreműködésedre.

Nézzük a mai kísérletet, és mindig csak azt a pontot olvasd el, ami éppen a sorrendben következik!

1. Törzsdöntés előre, nyújtott térdekkel, lassan, nem lendületből, nyújtott ujjakkal. Nézd meg meddig tudsz lemenni, jelöld meg. A kérdés nem az, hogy erőből meddig tudsz lemenni, hanem az, hogy hol kezdesz kellemetlen feszülést érezni a combhajlítóban.

2. Gondolj valami nagyon kellemesre. Valamire, ami megtörtént Veled, vagy tervezed, hogy megvalósítod, és képzeld el, hogy sikerült. Én egy kellemes steakre gondolnék, de nem vagyunk egyformák. Ismételd meg az első pontot, jelöld meg a mozgástartomány végét.

3. Gondolj valamire, ami nagyon stresszel. Valamire – vagy valakire – aki/ami zavar, de nagyon. Gondolhatsz egy munkahelyi konfliktusra, bármire, amin sokat rágódsz, és nincs rá még megoldásod. Újra végezd el a mozgástartomány tesztet.

Nem kizárt, hogy 3 külön értéket kaptál. Innen folytatjuk…