Ha súlyzós ellenállási edzést végzel, és 40 felett vagy – itt az ideje, hogy kipróbáld a KaaTsu edzést.A Kaatsu az egyik legújabb módszer, amely lenyűgöző izomnövekedést jelent, anélkül, hogy valóban nehéz súlyokkal edzenél. Miért lehet erre szükséged? Egy kisebb sérülés okán, egy nagyon sérülés rehabilitációjakor, esetleg a változatosság kedvéért.

Mi az a KaaTsu?

A KaaTsu egy japán módszer, amelyet Dr. Yoshiaki Sato vezetett be a nyilvánosság számára. Az évek során kipróbálta és tökéletesítette az a véráram moderációs tréning módszerét, amely a neve szerint azt sugallja, hogy szabályozza a vér áramlását a megcélzott terület felé.

Az első néhány olyan személy, aki kipróbálta az eljárást, a japán sportolók voltzak, akik a KaaTsu használata közben jelentős fejlődést mutattak. A lenyűgöző izomnövekedés mellett az is közismert lett, hogy a módszer javítja az izmok állóképességét és erősségét.

Hogyan működik az edzés?

Általában KaaTsu gyakorló szalagokat vagy mandzsettákat helyeznek el a végtagokon. A specialista meghatározza az edzés során használt optimális nyomást a mandzsettékban, és megkezdődik az edzés. Ez arra készteti az agyat, hogy felszabadítsa a növekedési hormon termelődését, mintegy a test normális reakciójának részeként.

Kifejezetten szigorúan tartjuk be azt a szabályt, hogy az artériák ne legyenek zárás alatt, ami nem csak a teljesítmény okán utasítás, de megelőzi az esetleges mellékhatásokat is. Az edzés jellemzően 30-40 percet vesz igénybe egy haladó sportoló esetén, egy kezdő sportoló gyakran 20-25 perc alatt végez, de ez korántsem könnyű edzés. A szakértő és a KaaTsu eszközök egyszerre teszik ezt a közel 50 éves koncepciót hatékonnyá és biztonságossá.