Mivel elég sokat utazom, így gyakran kiszámíthatatlan körülmények között vagyok kénytelen edzeni, ami rossz hír a tervezhetőség okán, de remek lehetőség arra, hogy az ember kreatív módon gyakorolja az ugyanazt, de másképpen alapelvet.

A jelenleg céljaim között a kézállás/húzódzkodás/egylábas guggolás szerepel a felsorolás elején, és ezekből kettő estköz nélkül is működik. A húzódzkodás persze nem egyszerű, de nem teljesen lehetetlen. Most éppen szerencsém van, mert van egy 24 és 32 kilós bell a közelemben. A nyomások közül vagy a sew-saw presst, vagy a katonai nyomást két súllyal gyakorlom, ami két eltérő súly esetén azért nem is olyan egyszerű.Az egyik kedvencem a BUP  – talppal felfelé nyomás – és azért idén meg akarom nyomni a 40 kilót újra, de immáron 75 alatt. Most 36kg megy meglehetősen könnyen, szóval alakul ez.

A snatch jó ideje nem szerepel a listámon – remek gyakorlat, de nálam több kárt okoz, mint hasznot, kihívást pedig nem találok benne jelenleg, többet aligha tudnék szakítani 5 és 10 perc alatt, mint amennyi a csúcsom – viszont az egykezes swingek, átadós swingek, kétkezes gyors swingek nagyon meg tudnak dolgoztatni, ebből azért 100 db le is megy naponta.

És persze itt van a PM, ami szinte minden helyen működik, és megelőzi az összes edzésem, legyen az KB vagy küzdősport.