Az egyik leggyakoribb probléma a életmódváltást ígérő programokkal, hogy túl sok szabályt, túl sok elvárást és túl sok tiltást tartalmaznak – és bele van kódolva a sikertelenség és bukás.

Egy igazi életmódváltó program a lényegre koncentrál, kis lépésekben visz el a célodig és sikerélményt ad, ami a változás üzemanyaga is egyben.

És üzemanyagra bőven szükség lesz, mert a változás fájdalom, a régi rossz szokásokat újakkal kell felváltani. Ezek valóban energiát emésztenek fel, mert a régi beidegződéseket – szó szerint értem – új idegi kapcsolatok válják ki, amihez energia és ismétlésszám szükséges. Minél több energiát emészt fel a tervezett változás, annál biztosabb, hogy el fogsz bukni. Ismerős?

Az egyik leggyakoribb kifogás az életmódváltó progamokkal kapcsolatban, hogy nem tudok minden szempontnak megfelelni.

Hadd segítsek. A Timer12 program faék egyszerűségű, alig kíván meg Tőled sok mentális energiát, hogy az alapszabályokat betartsd, mert szabályból van a legkevesebb.

Sőt, már a harmadik napon érezni fogod a változást, a növekevő energiaszintet, mert az eddig használók közel 80 százaléka erről számolt be.

És mi van, ha nem tudsz minden szabályt maradéktalanul követi? Nos, semmi. A Te életed. Neked fontos. Te tudod, miért akarsz változtani.

Tedd, amit tudsz, azzal, amid van, ott, ahol vagy! – Theodore Roosevelt

Minden itt! – https://blog.360akademia.hu/bojt-idoben-korlatozott-etke…/…/